Berggorilla's in Oeganda - Reisverslag uit Oss, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu Berggorilla's in Oeganda - Reisverslag uit Oss, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu

Berggorilla's in Oeganda

Door: Audrey

Blijf op de hoogte en volg

29 Augustus 2014 | Nederland, Oss

Eindelijk dan weer..... Terug naar de zin van het bestaan..... Ademhalen en genieten, dat is wat ik in Oeganda ga doen.

18 september a.s. vertrek ik voor 2,5 weken. Het wordt weer een kampeerreis, dus ik ben dan weer helemaal in mijn element. Mogen genieten van alle schoonheden die Moeder Aarde ons gegeven heeft. Dus dit keer niet alleen de olifanten, maar ook de berggorilla's. Dat lijkt me een uitzonderlijke ervaring, zeker nu ik steeds vaker lees hoe veel rangers zijn gedood en hoe graag oliemaatschappijen het gebied willen toeeigenen, zodat wij weer kunnen tanken. Mijn dilemma: of ik stap na de vakantie weer in die dikke bak van me, of ik blijf daar om de Shell e.d. actief tegen te gaan werken. De eerste keuze lijkt me, want lef zit niet in mijn genen.
Of ik in Oeganda dit reisverslag kan bijhouden weet ik eigenlijk niet. Het lijkt wat primitiever dan de reis naar Kenia, maar ook van daar uit lukte het om het digitale netwerk te bereiken. Wie weet heeft Shell wel een kantoortje in de bush waar ik even verslag kan doen ;)
Kortom: iets om naar uit te kijken.....


  • 29 Augustus 2014 - 21:25

    Miranda:

    he audrey...

    Het is idd bijna zover...spannenddddd.

    Ik ga je volgen!!

    groetjes miranda

  • 30 Augustus 2014 - 20:57

    Monique:

    Heel bijzonder om jouw reis te mogen volgen,

    veel plezier, groeten de steentjes**

  • 30 Augustus 2014 - 23:27

    Anita:

    Ik wens je een prachtige reis/vakantie en zal je zeker volgen.
    Grt x

  • 31 Augustus 2014 - 11:08

    Danielle:

    Ook ik ga je volgen. Hopelijk werkinternet ook mee! Tot snel zodat ik je persoonlijk een mooie vakantie toe kan wensen!!! x daantje

  • 01 September 2014 - 08:56

    Familie Kamp:

    Hey Buuf.......

    Wij gaan je zeker volgen, tussen die wilde beesten.
    Ga ervan genieten, jou wens is weer uitgekomen......
    Heel heel heel veel plezier, en kom weer heel huids thuis.
    Wij letten wel op je mannetje!!!!

    Liefs, Kampvolk x

  • 06 September 2014 - 20:23

    Petra:

    "Lef zit niet in mijn genen", nou je kunt mij veel wijsmaken maar dit geloof ik niet. Me dunkt dat je nogal lef hebt, dit avontuur is naar mijn idee geen alledaags reisje.
    Heerlijk om zo'n verslag nu vanaf de andere kant mee te naken, brengt mij weer een beetje terug bij onze expeditie.
    Ik wens jou en je maatje een ervaring voor het leven!!!

  • 09 September 2014 - 19:04

    Je Oudjes:

    Wij gaan jou reis zeker volgen , ik hoop dat het internet beter werkt als bij de vorige trip.
    Veel plezier en groetjes Papa en Mama xxx

  • 29 September 2014 - 19:49

    Nicolle:

    Ik Heb wat in te halen dus maar snel aan de slag met lezen. beter laat dan nooit. Echt een geweldige belevenis welke je gaat beleven. Gr

  • 29 September 2014 - 20:22

    Pauline:

    En??? Ist volop genieten van je mooie natuurreis Augje ?
    x Pauline

  • 01 Oktober 2014 - 14:23

    Berlo:

    In het verre Afrika denk ik bij mezelf daar wil ik ook graag zijn het zijn nog herinneringen.
    Mooi je zult weer veel beleven en je ogen uitkijken . Als digibeet hoop ik wat van mijn laptop mee te krijgen. Goede dagen liefs tante Francien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 23 Juli 2008
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 6145

Voorgaande reizen:

21 September 2015 - 04 Oktober 2015

Kenia!! Saskia, here we go.... finally

18 September 2014 - 03 Oktober 2014

Berggorilla's in Oeganda

24 Januari 2009 - 20 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: