Nog 6 nachtjes slapen - Reisverslag uit Oss, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapen - Reisverslag uit Oss, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapen

Door: Audrey

Blijf op de hoogte en volg

12 September 2014 | Nederland, Oss

Het nieuwe avontuur komt dichterbij. De laatste regelzaken voor het vriendenweekend volgende week heb ik vandaag afgerond. Mooi! Want het zou jammer zijn als ik in Oeganda zit en Leon met de hele bende in Bergeijk zonder drank en eten zit. Beetje vergelijkbaar wel. Mooie bosrijke omgeving en veel wild :)
Deze middag nog even met Joyce door de stad gewandeld om de laatste spulletjes te halen en een laatste lijstje te maken van 'o-ja-dat-moet-ook-nog-mee-spulletjes'.
Normaliter heb ik alle details van een reis in mijn hoofd. Controle daar had ik altijd behoefte aan, want dat maakt zeker. Nu ga ik toch zeker op reis, maar dan toch zonder de details in mijn hoofd. Ik ga nu zeker, omdat ik zeker weet dat ik ervan ga genieten. Het klein stukje natuurgebied met de berggorilla's. Bijna een kinderwens die uitkomt: 'Gorilla's in the mist' in het echt meemaken. Hopelijk wel in vrede.
Nu ik zo aan het typen ben wordt het steeds spannender. Ik bedacht me vanmiddag pas dat ik een Europadekking heb bij de verzekeraar. Die zal ik maar snel laten omzetten naar een Werelddekking. Pfff dat breng ik er goed vanaf, want niet zo lang geleden zat ik nog in Zuid-Afrika. Ook al deed me dat aan Zuid-Frankrijk denken, ik zat toch echt niet in Europa.
Bij het idee dat ik volgende week om deze tijd van de sterren in Oeganda geniet word ik warm. Nog maar even niet denken aan het gegeven dat ik dan ver weg ben van mijn lief en dat het daarom een stukje kouder zal zijn. Dat zijn van die dilemma's waar ik niet te lang mee bezig moet zijn. Ik wil genieten, dus ik zal genieten. En als ik terug kom, zal ik opnieuw genieten met mijn dierbaren en hoop ik mooie ervaringen en foto's te delen.
Maar nu praat ik al over de terugreis en ik moet eerst nog 6 nachtjes slapen voor de heenreis. Laten we bij het begin beginnen.

  • 13 September 2014 - 11:29

    Petra:

    Van de week hebben we die vermeende zekerheden en controlemomenten uitvoerig besproken, daar laat ik het voor dit moment even bij :-) Nog een paar dagen en dan begint het grote loslaten .... Ik kan je maar één advies geven: blijf bewust in het nu, geniet daarvan en van al het mooie wat Moeder Aarde je te bieden heeft. Laat het bewust binnenkomen en doordringen in al je vezels! Enjoy!!

  • 14 September 2014 - 20:45

    Anne-Marie:

    Oooh, wat een mooie reis heb je voor de boeg. Heerlijk!! Stiekem ook een grote wens van mij...
    Laat die controle maar voor wat het is; jij met al jouw reiservaring... Gaat helemaal goedkomen. Kijk, luister, ruik, proef en voel!!!
    Ga lekker genieten en laat ons vooral ook meegenieten als dat even kan. Ik ga je volgen!

  • 16 September 2014 - 15:04

    Angelique:

    Lieve Audery,
    Nu nog twee nachtjes slapen. Lang naar uitgekeken en nu is het dan bijna zover.
    Het is geweldig dat je dit weer gaat doen. Ik wens je dan ook heel veel plezier en geniet ervan.
    Ik geniet er al van als ik je erover hoor praten of als ik het lees.
    Ik hoop ook echt dat het je lukt om een keer iets van je te laten horen.
    En als dat niet lukt dan zal ik nadien vast wel de vele foto's zien en de mooie en indrukwekkende verhalen van je horen.
    En het thuisfront dat komt wel goed. Ik ga ons sportmomentje ook wel missen, dat doe ik nu maar even alleen. Maar ik zal aan jou denken.
    Ik wens je een hele goede reis, een reis waarin je veel gaat en mag beleven en hoop dat je het daar ook kan delen met een groep fijne mensen om je heen maar vooral ook lieve en mooie dieren en geweldige natuur.
    Heel veel groetjes en tot gauw Angelique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 23 Juli 2008
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 6151

Voorgaande reizen:

21 September 2015 - 04 Oktober 2015

Kenia!! Saskia, here we go.... finally

18 September 2014 - 03 Oktober 2014

Berggorilla's in Oeganda

24 Januari 2009 - 20 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: