Eerste actie geslaagd - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van missallovertheworld - WaarBenJij.nu Eerste actie geslaagd - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van missallovertheworld - WaarBenJij.nu

Eerste actie geslaagd

01 Januari 1970 | Kenia, Nairobi

Deze ochtend druk in de weer om de juiste schoolboeken te scoren. Tijdens onze lunch worden alle boeken verzameld, zodat de boeken verpakt kunnen worden om naar Sirwa te transporteren. Ik heb mijn bijdrage geleverd door story books en dictionaries te kopen. Over enkele weken weten de kinderen het verhaal van Jungle Book. Dat moet toch ieder kind worden voorgelezen, denk je niet.
Vanmiddag gaan we terug naar de winkel om te kijken of de operatie is geslaagd. Voor ons gevoel is ieder woord en ieder boek een geslaagde actie om de kinderen wat te leren. Jammer dat we geen tijd hebben om ze zelf te brengen.....

• 22 September 2015 - 16:34

Noortje:

Hee Audrey, je bent nog niet vertrokken of al aan de slag! :) xxx

• 22 September 2015 - 19:56

Anouk:

Leuk hoor, jullie zijn goed bezig!!! Gaat het goed met je rug Audrey?
    Groetjes,
    Nouk

• 23 September 2015 - 16:59

Brigitte:

Goed bezig hoor , wat een onderneming en jullie doen echt prachtig werk !

• 23 September 2015 - 20:57

Erica:

Super.... Jullie zijn goed bezig! Ik hoop dat het goed met je gaat Audrey! Groetjes...

• 24 September 2015 - 20:46

hey Audrey,
    Ik ga je volgen...dit is hartstikke leuk !!

geeft je een goed gevoel...dingen doen voor anderen die het harder nodig hebben dan wij !!