Nog 1 nachtje slapen.... of 1 nachtje wakker? - Reisverslag uit Oss, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen.... of 1 nachtje wakker? - Reisverslag uit Oss, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen.... of 1 nachtje wakker?

Door: Audrey

Blijf op de hoogte en volg

17 September 2014 | Nederland, Oss

Schattige actie van mijn reisgenoot: Nog even naar T-mobile gebeld of we ECHT niet bereikbaar zijn. Het antwoord is 'nee, geen bereikbaarheid in de busch'. Lastig voorstellen, want nu zitten we nog volop in de wifi en 4G. Morgenvroeg nog heel even op Schiphol en dan..... Wifi, 4G stilte. Totale stilte. Onderweg doen we wat steden aan weet ik inmiddels. Als daar een internetcafé is dan zal ik een poging wagen. Als daar ook een mooie markt is of mooie bezienswaardigheden zijn dan zal daar mijn prioriteit liggen. Niet denkbaar dus daarom alvast mijn excuses ;)
Zo nu de barbeque aan om ook nog hier te genieten en vanaf morgen iets dichter bij de Evenaar genieten. Goed advies volg ik graag op, dus ik ga genieten in alle momenten (hoe klein of kort ze ook zijn), tot in mijn kleinste porie. Voor het geval dat.... ik heb een papieren reisdagboek bij me, zodat ik alle momenten kan opschrijven, zodat ik ze zeker niet vergeten zal.
Deze dag al een eerste zweet kick gehad van mijn malariapil. Dus het avontuur is begonnen: KWAHERI!!!

  • 17 September 2014 - 16:37

    Sweatsister:

    AAAARRRGH!!! (nee dit is geen gorillakreet...) Maar een kreet van verbazing, blijheid, jaloezie maar vooral van fijne herinneringen. Ik dacht even dat iemand je site gehacked had en dacht; 'huh? Ik ga toch niet naar Afrika?'. Aangemaakt voor Kenia-Tanzania en werd even terug in de tijd geworpen... Nu ga je opnieuw een geweldige reis tegemoet en ik ga je helemaal volgen! Heerlijk om te lezen en vanachter mijn computer toch het Afrikagevoel weer te kunnen beleven... Lieve Sweatsister,have fun en geniet. Geniet zoals jij alleen dat kan op jouw manier met jouw Afrika. Hele dikke kus en knuffel! xxx

  • 17 September 2014 - 16:42

    :

    Ja ik had je misschien even moeten waarschuwen dat ik de site weer eens ga gebruiken :)
    Pfffff Sweatsister, die komt binnen!! (Snik!) Kus terug en de volgende is voor jou. Namibië wordt het dan toch!!?? In gedachten ga je weer heerlijk met me op pad.

  • 17 September 2014 - 17:02

    Kassandra:

    Lieve Audrey! Ik kijk er heel erg naar uit om de foto's te gaan zien die je allemaal gaat maken. Afgaande op je eerdere reizen kunnen we er zeker van zijn dat ze heel mooi gaan worden. Ik hoop dat t je gaat lukken af en toe een bericht te plaatsen omdat ik zo benieuwd ben wat voor moois je allemaal gaat beleven. Maar inderdaad, zoals je zelf al schreef ligt de prioriteit bij de vakantie en moeten we dus gewoon ff afwachten.

    Nou lieverd, ga er lekker van genieten. Ik ga je missen en kijk er naaruit je na de vakantie weer te zien. Maar eerst... Volle bak genieten!

    Fijne reis lief xxx

  • 17 September 2014 - 19:20

    Marion:

    Hey schoonzus,
    Hele fijn vakantie en geniet ervan.
    We zien wel of je tijdens de reis het al met ons kunt delen anders horen we het wel als je terug bent. Goeie reis en tot horens!!
    Groetjes

  • 17 September 2014 - 19:39

    :

    Hé liefste schoonzus! Ik zal mooie foto's maken zodat we samen kunnen genieten als ik terug ben :)

  • 17 September 2014 - 19:58

    PAPA EN MAMA:

    Lieve Audrey, wij wensen jou en je reisgenote een goede reis. Er zal geen dag voorbij gaan dat wij niet aan je denken. Veel plezier en een dikke kus van Papa en Mama.

  • 17 September 2014 - 21:01

    Petra:

    'Het gaat zoals het komt' of is het 'het komt zoals het gaat' ......
    Stoere, lieve Audrey, je staat op het punt een grote wens in vervulling te laten gaan. Ga daar vooral heel veel van GENIETEN. En of dat eerder of later tot ons komt, is van totaal ondergeschikt belang. Wij wensen jou een geweldige reis met een koffer vol ervaringen, die we tzt natuurlijk graag horen en zien. Enjoy!! A big hug van ons!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 23 Juli 2008
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 6172

Voorgaande reizen:

21 September 2015 - 04 Oktober 2015

Kenia!! Saskia, here we go.... finally

18 September 2014 - 03 Oktober 2014

Berggorilla's in Oeganda

24 Januari 2009 - 20 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: