Big five en andere zaken - Reisverslag uit Nakuru, Kenia van missallovertheworld - WaarBenJij.nu Big five en andere zaken - Reisverslag uit Nakuru, Kenia van missallovertheworld - WaarBenJij.nu

Big five en andere zaken

Door: Au3

Blijf op de hoogte en volg

02 Februari 2009 | Kenia, Nakuru

Dag mensen,
Het werkt hier allemaal niet zoals thuis. Ik kan niet inloggen voor een bericht en ook niet via de sms sturen. We hebben de big five al gezien. Ook 5 leeuwenbaby's op een rij. Een teek in mijn lakenzak en een ander aangevallen door een baviaan. Maar alles is zeer de moeite waard. We genieten en schieten foto's of ons leven er van af hangt. Binnenkort hopen we in een meer beschaafde wereld te komen en hoop ik in alle rust wat ervaringen te kunnen schrijven. O ja, we hebben ook tussen de nijlpaarden geslapen. Die kwamen op het gras grazen tussen onze tenten aan de oevers van de rivier. Binnen enkele dagen reizen we naar Lake Victoria en gaan we naar Tanzania. Kenya is fantastisch!!! Ook vandaag hebben we veel beesten gezien. De mensen zijn mooi en erg vriendelijk, alle kinderen lachen en zwaaien naar ons, dat is een fantastisch gevoel.
NAPENDA AFRICA!! Kus Audrey

Vandaag in Nakuru zijn we naar het nationaal park geweest. Het is ongeveer 35 graden dus de beesten liggen onder de bomen en laten zich door ons niet storen. De adrenaline schiet door onze lijven als we een leeuw zien liggen. Het is 1 grote dierentuin hier en aan de andere kant zijn mensen hun land aan het bewerken of zetten wij onze tenten op. Wandelen tussen de dieren is er helaas niet bij....


Noortje, nog proficiat met je verjaardag, jammer dat je hier niet was. Alle anderen: lieve berichtjes allemaal. Dat doet me goed zover van huis.
Leon: LOVE YOU, MISS YOU XXX

  • 02 Februari 2009 - 16:26

    Tonnie:

    Blijf genieten, en ik begreep dat jullie een leuke reisgroep hebben. Boffen jullie ook mee nietwaar?
    Groetjes.

  • 02 Februari 2009 - 16:47

    Mama & Papa:

    Fijn om te horen dat je het samen met Saskia, en de groep goed kunt vinden. We zien aan je verslag wel dat jullie het geweldig naar je zin hebben. Geniet ervan en de groetjes XXXXXXXXXXXX

  • 02 Februari 2009 - 20:36

    Anita:

    Geweldig om te lezen over je avonturen!
    En dat je er zo van geniet!
    Ik blijf je volgen.
    Groeten uit het koude Nederland

  • 03 Februari 2009 - 16:51

    Willy,tante Saskia:

    Het is leuk om allebei jullie verhalen te lezen.
    Levert een goed beeld/overzicht.
    Blijf vooral schrijven de foto's zien we wel als jullie terug zijn.
    Groetjes,

  • 04 Februari 2009 - 15:23

    Mama:

    Je sms ontvangen. Ben ik blij dat ik niet tussen de dieren slaap. Ik lig lekker langs jou Papa, en dat is ook warm.
    Let op de kleine beestjes. Wat leuk om bij de missionarissen te logeren. Veel liefs xxx

  • 05 Februari 2009 - 20:11

    Eveline:

    Wat gaaf dat jij en Sas het zo naar jullie zin hebben! Echt leuk om jullie verhalen te lezen!
    Geniet van alles!

    X Eveline

  • 06 Februari 2009 - 06:07

    Sas:

    Hey Audrey.

    Gaaf zeg als ik da allemaal zo lees.
    Wil de foto's echt super graag zie over een maand. hihi.

    Voor nu geniet er nog maar lekker van met z'n twee. Voor je het weet ben je weer in Holland. Jij daar lekker in je korte broek en wij in de sneeuw, regen en kou.!?!?! Ut zou verboden moeten worden.

    Greetz x Sas & Frank & Jari.

  • 06 Februari 2009 - 07:02

    Anke:

    hallo audrey,
    leuk dat je kunt mailen.
    ik zie je al voor me gewapend met zonnehoed en camera en allemaal wilde dieren om je heen . Eeen hele andere wereld als het veiligheidshuis en de sneeuw buiten.Geniet maar flink

  • 06 Februari 2009 - 16:06

    Leon:

    ha audrey wat een leuke ervaring zo tussen al die wilde beesten ik krijg al spijt dat ik niet ben meegegaan ik zal je nog 2 weken moeten misen groetjes leon xxxxx en een lik van luc

  • 08 Februari 2009 - 10:14

    Anne Marie En Herman:

    Fijn je belevenissen te lezen en dat je het zo goed naar je zin hebt. Neem al je ervaringen mee naar het park! Wanneer je aapjes ziet, geef ze een knuffel van ons. Lieve groeten en tot gauw.

  • 08 Februari 2009 - 14:39

    Kassandra:

    Hey Audrey en Saskia,

    leuk om van jullie te horen! Wat een avonturen allemaal! Ben behoorlijk jaloers :D
    Geniet ervan en maak nog maar HEEL VEEL foto's!

    Liefs,

    Kassandra

  • 09 Februari 2009 - 08:57

    Daan:

    He leuk om te lezen dat het goed gaat en dat het leuk is. Blijven schrijven dan krijgen wij hollanders hier in kou, ook wat warmte vanuit africa!
    Blijven genieten én picca's schieten dan kunnen wij naderhand ook nog een keertje mee genieten!
    veel liefs Daantje

  • 09 Februari 2009 - 20:34

    Cindy:

    fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Heerlijk 35 graden hier zou het ook wat omhoog kunnen. Het lijkt me een geweldige ervaring en ben erg benieuwd naar de foto's

  • 11 Februari 2009 - 13:28

    XNX:

    Keispannend joh! Vooral die teek, haha. Getver.
    Ik word vandaag of morgen tante!!!!
    Tot gauw!

  • 12 Februari 2009 - 18:19

    Miranda:

    Whauw...... wat gaaf wat je allemaal ziet en meemaakt.
    Lijkt me echt helemaal geweldig,maar een teek mag je van mij houden hoor.....hahahaha.
    Heel veel plezier nog en genieten maar.

    groetjes miranda

  • 13 Februari 2009 - 17:06

    Trudy:

    Iedereen maar wachten op je volgende berichtje, het is zo te zien écht lastig om daar een computer te vinden! Maar dat maakt niet uit, van het land genieten is ook véél belangrijker!!
    Ik ben heel benieuwd naar al je verhalen en foto's. Tot gauw!
    groetjes.

  • 13 Februari 2009 - 17:49

    Jan Willem En Kim:

    Hoi Audrey,

    Hopelijk gaat alles goed daar.(tussen de leeuwen)
    Geniet nog van je reis. En we zijn benieuwd naar de foto's...
    Tot binnenkort.

    Groetjes vanuit Veghel

  • 14 Februari 2009 - 08:37

    Mama:

    Vakantie kiezen is zijn waar je bent. Audrey geniet van iedere dag en ieder uur. Draag de mooie dingen in je mee. Wij zijn benieuwd naar al je ervaringen. Dus wij verwachten je weer binnenkort in Brabant.
    Veel liefs en Tot Ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nakuru

Actief sinds 23 Juli 2008
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 6215

Voorgaande reizen:

21 September 2015 - 04 Oktober 2015

Kenia!! Saskia, here we go.... finally

18 September 2014 - 03 Oktober 2014

Berggorilla's in Oeganda

24 Januari 2009 - 20 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: