Weer thuis: bijkomen... carnavallen... en werken - Reisverslag uit Oss, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu Weer thuis: bijkomen... carnavallen... en werken - Reisverslag uit Oss, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu

Weer thuis: bijkomen... carnavallen... en werken

Door: Au3

25 Februari 2009 | Nederland, Oss

Een laatste berichtje voor mijn trouwe lezers.
De terugreis was geweldig: uitzicht over de Kilimanjaro en de Great Rift Valley. Daarna souveniers gekocht die vervolgens nog op het vliegveld van Nairobi zijn blijven staan. (Wat was ik moe voor de terugreis). Daarna aankomst Schiphol, waar mijn schat met een roos stond te wachten. Wat was ik blij hem weer te zien!!!

Over een uurtje of wat ga ik weer aan het werk. Door de foto's ben ik nog niet heen, omdat het er zoveel zijn. En allemaal zijn ze mooi dus het duurt even voordat ik de juiste keuze bij elkaar heb. Maar... het is dan ook zeker de moeite waard.
Afgelopen weekend heb ik 1 dag carnaval kunnen vieren. De overige dagen lamgeslagen door de ervaringen en de foto's van de reis. Mijn was en andere spullen zijn in ieder geval aan de kant, maar meer dan dat heb ik niet kunnen opbrengen.
Vandaag weer werken en dan 'back to life'. Hoop jullie allen weer z.s.m. te kunnen zien.

Kus Audrey

• 25 Februari 2009 - 10:37

T Francien:

mooi gezond weer thuis!!. je hebt spannende reiservaringen achter de rug dat is nog nagenieten, maar ook weer aan het werk. leuk jou website om de kaart van afrika te bekijken

• 25 Februari 2009 - 19:20

Jolande:

Oké Audrey, fijn te lezen dat je weer veilig terug bent in ons koude kikkerlandje. Zie je binnenkort en hoor dan graag alle niet opgeschreven leuke details. Enne... als je de foto's een beetje op orde hebt hoor of zie ik het graag ;-)