Nog een nachtje slapen.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen....

Door: Au3

Blijf op de hoogte en volg

23 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

De hele week sms'en Saskia en ik hoe veel nachtjes we nog moeten slapen. Nog een nachtje slapen... met deze sms gaan de laatste voorbereidingen plaatsvinden. Er zijn zo veel reacties nu al, dus wil ik voor nu iedereen alvast bedanken voor de leuke reacties. Ook wil ik de jarigen tijdens mijn afwezigheid alvast een heeeele fijne verjaardag wensen.
En... voor de familie van Saskia: Wij gaan goed op elkaar letten, maar zeker ook van de omgeving genieten!
Zaterdag 24 januari 2009 zullen we om 20:45 uur vanaf Schiphol vliegen en rond 07:15 uur landen in Nairobi. Er is tijdverschil: het is er twee uur later.
Voor degene die ik niet meer heb gezien. Ik zie jullie over enkele weken als ik poepie bruin (hopelijk van de zon en niet van de olifantendrollen) ben en zal jullie jaloers krijgen met de mooie foto's die ik hoop te gaan maken.

Kus Audrey

  • 23 Januari 2009 - 13:44

    Mama Papa:

    Ik hoop dat je goed slaapt!! Ik heb gezien dat je s'morgens vroeg aankomt, dus meteen verder moet.(druk druk druk).
    Veel plezier en tot ziens xxxxxxxxxxx

  • 24 Januari 2009 - 10:38

    Kassandra:

    Hey Audrey,

    ontzettende veel plezier in Afrika! Ben echt super jaloers op jullie!!! En ben benieuwd naar al de avonturen die jullie gaan beleven! Heb een veilige en goede reis en tot over een aantal weken!
    xxx

  • 24 Januari 2009 - 14:03

    Danielle:

    Lieve au3!
    héél veel plezier en ik hoop je snel weer te zien. Maar nu eerst maar genieten daaro!

    x Daan

  • 24 Januari 2009 - 16:48

    Eveline:

    Lieve Audrey,

    Ik heb je deze week helaas niet meer op het werk gezien, maar gelukkig kan het ook op deze manier:
    Wij wensen je, samen met Sas, kei veel plezier op jullie reis door Afrika. Pas goed op elkaar! Wij blijven jullie volgen!

    Liefs Jurgen, Eveline en Senn

  • 25 Januari 2009 - 06:35

    Tonnie :

    Hallo Au3, fijn dat jullie op elkaar zullen letten. Ik heb gehoord dat jullie veilig zijn aangekomen en geniet nu van al het moois. Veel plezier namens de moeder van Saskia

  • 27 Januari 2009 - 15:37

    Leon:

    hallo meisje bedankt voor de mooie kaart is het een leuke groep en hoe is het weer daar hier is het stil zonder jou groetjes leon en luc xxxxxxxx

  • 27 Januari 2009 - 20:17

    Mama:

    We hebben op Saskia haar site gelezen dat alles goed gaat. Hier gaat ook alles goed. Het is wel koud hier. Veel liefs van ons en een dikke kus.
    Groetjes aan Sakia.
    Papa en Mama

  • 28 Januari 2009 - 20:48

    Anne-Marie:

    Hola Chica! (hoe zeg je dat in het Swahili?)
    Goed om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn! En meteen al naar de olifantjes gegaan. Leuk hoor. Goed begin van een mooie reis. Geniet ervan!
    Ik ben helemaal niet jaloers hoor... Dat lijkt maar zo. hihi!

    Greetz AM

  • 29 Januari 2009 - 15:06

    Cindy:

    he au3
    hoe gaat het ik denk zelf erg goed.word maar lekker bruin en geniet van de mooie omgeving
    ondertussen kopen we hier weer een wolle onderbroek erbij ha ha

  • 29 Januari 2009 - 17:21

    Leon:

    heb zo juist de mail gelezen ik ben blij dat je goed naar je zin hebt mis je steets meer groetjes leon poot van luc wacht op je telefoontje xxxxxxx

  • 30 Januari 2009 - 11:19

    Dennis En Bianca:

    Hoi Audrey, Alles goed daar? Geniet van het mooie weer, want hier is het maar koud. Morgen naar het Gouwe Kreuge Bal. Jammer dat je daar niet bij kunt zijn, maar we drinken met z'n allen wel een glaasje op jou. Nog heel veel plezier daar en we blijven je volgen.
    Groetjes Dennis, Bianca en kids.

  • 30 Januari 2009 - 12:48

    Papa-Mama:

    Wij hopen dat je al veel genoten hebt, van het landschap en de dieren. Hier gaat alles zijn gangetje. We kijken uit naar een berichtje van jou. We houden van je.

  • 30 Januari 2009 - 13:01

    T Francien:

    Hoi Audrey,
    wat ben je ver weg al wilde dieren gezien,ik hoop dat je het goed maakt in je ondernemende reis en dat je geniet wat Afrika nog wel heeft.
    Nog mooie dagen. Liefs T Francien.

  • 30 Januari 2009 - 22:32

    Erwin En Angelique:

    Hi Audrey,
    Alles goed daar? tussen de olifanten?? Nog heel veel plezier, en geniet er lekker van.. groetjes Erwin, angelique en hun kroost...

  • 31 Januari 2009 - 13:09

    XNX:

    Jow woman!
    Muchos kissos,
    XNX

  • 31 Januari 2009 - 16:42

    Tante Hannie:

    Audrey geniet van je reis dit lijkt mij reuze interesant, wij blijven op de hoogte als jij een leuk reisverslag en foto's laat zien. Heel veel geluk en gezondheid en de groetjes aan je vriendin Saskia.

    Doei!!!!

  • 31 Januari 2009 - 19:42

    Jans:

    hey Audrey,

    Volgens mij vermaken jullie je prima daar. Ben stinkend jaloers!!
    Maar geniet er maar lekker van en kom met gave verhalen en foto's terug! Have fun en tot de volgende keer.

    Groetjes Jans en Mr. Jummy

  • 01 Februari 2009 - 12:32

    Leon:

    ha hoe gaat het met jullie daar in de rimboe hier gaat alles goed ben gisteren naar de pas geweest jammer dat je er niet bij was groetjes leon

  • 01 Februari 2009 - 17:53

    Mario:

    He dames,
    Waar blijven die olifanten? Ik zal ze waarschijnlijk nooit in het wild te zien krijgen, aangezien een week van huis voor mij al ruim voldoende is;)
    Veel plezier nog!

  • 02 Februari 2009 - 11:26

    Sas:

    Hey Audrey.

    Hoe gaat ie daar bij jullie in de rimboe???
    Lekker warm daar zeker?
    Hier gaat alles goed.
    Jari doet het echt super goed. Vandaag op het consultatieburo gewogen en Jari woog 3750 gr. Dus in bijna 4 weken ruim 1 kilo aangekomen. Hij krijgt dus waarschijnlijk slagroom te eten. hihi.

    Nog heel erg veel plezier daar met z'n tweeën.

    Liefs Sas & Frank & JARI.

  • 02 Februari 2009 - 12:08

    IKZELF:

    Dag mensen,
    Het werkt hier allemaal niet zoals thuis. Ik kan niet inloggen voor een bericht en ook niet via de sms sturen. We hebben de big five al gezien. Ook 5 leeuwenbaby's op een rij. Een teek in mijn lakenzak en een ander aangevallen door een baviaan. Maar alles is zeer de moeite waard. We genieten en schieten foto's of ons leven er van af hangt. Binnenkort hopen we in een meer beschaafde wereld te komen en hoop ik in alle rust wat ervaringen te kunnen schrijven. O ja, we hebben ook tussen de nijlpaarden geslapen. Die kwamen op het gras grazen tussen onze tenten aan de oevers van de rivier. Binnen enkele dagen reizen we naar Lake Victoria en gaan we naar Tanzania. Kenya is fantastisch!!!
    NAPENDA AFRICA!! Kus Audrey zelf

  • 02 Februari 2009 - 17:57

    Pauline:

    He hoi lieve saskia en audrey, zo te lezen genieten jullie volop en beleven jullie een spannend avontuur daar in diep donker afrika. Springen ze hoog die lui van de Masai ??
    Ben heel benieuwd naar de foto''s en hoop dat jullie op tijd terug zijn voordat ik vertrek naar ........N'megen !! (ja, ja het gaat er toch van komen augje)Dikke kus voor beide. Pauline

  • 14 Februari 2009 - 13:44

    Francien :

    Moest je met Valentijn toevallig niet in Nederland zijn !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 23 Juli 2008
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 6214

Voorgaande reizen:

21 September 2015 - 04 Oktober 2015

Kenia!! Saskia, here we go.... finally

18 September 2014 - 03 Oktober 2014

Berggorilla's in Oeganda

24 Januari 2009 - 20 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: