Welkom! Nog even en dan... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu Welkom! Nog even en dan... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu

Welkom! Nog even en dan...

Door: Au3

Blijf op de hoogte en volg

07 December 2008 | Nederland, Amsterdam

Beste vrienden: Welkom op missallovertheworld.waarbenjij.nu,

In dit dagboek zal ik zo vaak als ik kan (of zin heb) berichten plaatsen. Hierop kun je, als je dat wilt, een reactie plaatsen. Als je je e-mailadres hebt ingevuld dan krijg je vanzelf een mailtje als er een nieuw bericht is bijgekomen.

Het reisdagboek van mijn reisgenote Saskia is te lezen via: missafrika.waarbenjij.nu (ww: Saskia)

Aanstaande vrijdag gaan we samen naar Amsterdam om onze visa op te halen. Vanaf nu begint de reis steeds dichterbij te komen. Maar... eerst nog naar Oostenrijk en Kerstdagen vieren. In het nieuwe jaar zullen Saskia en ik ons volledig kunnen gaan richten op de reis naar Kenia, Tanzania en Zanzibar!

  • 07 December 2008 - 12:45

    De Reisgenote:

    Aaaaahhhhhh.....!!!! Het komt heel dicht bij!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 23 Juli 2008
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 6215

Voorgaande reizen:

21 September 2015 - 04 Oktober 2015

Kenia!! Saskia, here we go.... finally

18 September 2014 - 03 Oktober 2014

Berggorilla's in Oeganda

24 Januari 2009 - 20 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: