Nog even... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van missallovertheworld - WaarBenJij.nu

Nog even...

Door: Au3

Blijf op de hoogte en volg

12 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

en dan vertrekken we. 24 januari aanstaande is het zover. Saskia en ik gaan dan voor een maandje op pad door Kenia en Tanzania.
Ik hoop dat de reis voor jullie is te volgen. We hebben nauwelijks stromend water, laat staan internet lijkt me. Zodra we online kunnen zal in ieder geval 1 van ons 2 jullie ons reisverslag laten lezen.
Nu nog wassen, sorteren, pakken... Hoop dat ik niks vergeten ben...

  • 13 Januari 2009 - 15:29

    Anita:

    Ik zal je voordat je vertrekt vast nog wel een paar keer zien maar wens je toch nu alvast succes en veel plezier met de voorbereidingen (voorpret!) en EEN HELE MOOIE VAKANTIE !

  • 16 Januari 2009 - 18:57

    Pauline:

    voor Sas en jou samen bij deze een geweldige vakanite met nu alvast veel voorpret.Ik zag in een tijdschrift een reportage over "de Massai". Een en al prachtige tooien en kleur. Wauw en jullie gaan dat echt zien en beleven!! Hoop dat je veel cultuur en natuurdingen aan ons kunt laten zien als jullie terug zijn.
    liefs Pauline

  • 16 Januari 2009 - 18:57

    Pauline:

    voor Sas en jou samen bij deze een geweldige vakanite met nu alvast veel voorpret.Ik zag in een tijdschrift een reportage over "de Massai". Een en al prachtige tooien en kleur. Wauw en jullie gaan dat echt zien en beleven!! Hoop dat je veel cultuur en natuurdingen aan ons kunt laten zien als jullie terug zijn.
    liefs Pauline

  • 19 Januari 2009 - 19:26

    Leon:

    mis je nu al xxx

  • 21 Januari 2009 - 18:46

    Reismaat(je):

    al je mij maar niet vergeet mee te nemen.....

  • 21 Januari 2009 - 21:18

    Willy Van Gerven:

    Hallo au3, deze tante van Saskia wil je uitdrukkelijk verzoeken haar goed in de gaten te houden en natuurlijk mede te zorgen dat het reisverslag zo goed mogelijk over komt en bijgehouden wordt.
    Ik wens jullie beide heel veel fijne dagen toe. Maak er samen wat van.

  • 22 Januari 2009 - 09:48

    Jolande:

    Hey hoi, ik wens jullie een supervakantie met veel nieuwe ervaringen. Enne... niet constant op zoek gaan naar internetverbindingen hè, je hebt daar vast veel leukere dingen te doen :-)

  • 22 Januari 2009 - 14:45

    Smurfin:

    woh, het is dan nu echt zo ver. Ik ga je (jullie) volgen en ben benieuwd of ik onderweg een glimp kan opvangen via internet. Heel veel plezier met deze fantastische reis!
    groet aan smurfolifant!

  • 23 Januari 2009 - 06:30

    Saskia & Frank & Jar:

    Heel veel plezier en geniet er van.

    Maak maar veel mooie foto's zodat wij straks als je weer in Holland bent ook kunnen genieten.

    Succes.

    Dikke Kus.

  • 23 Januari 2009 - 07:29

    Trudy:

    Omdat ik je gisteren niet meer heb gezien dit berichtje. Ik wens jullie een hele fijne vakantie en een goede reis. Geniet ervan!!

    groetjes (ook aan Saskia)
    Trudy

  • 04 Februari 2009 - 15:12

    Mama:

    Je sms ontvangen. Ben ik blij dat ik niet tussen de dieren slaap. Ik lig lekker langs jou Papa, en dat is ook lekker warm. Wat leuk om bij de missionarissen te slapen. Let wel op de kleine beestjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 23 Juli 2008
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 6212

Voorgaande reizen:

21 September 2015 - 04 Oktober 2015

Kenia!! Saskia, here we go.... finally

18 September 2014 - 03 Oktober 2014

Berggorilla's in Oeganda

24 Januari 2009 - 20 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: